Pages

Apakah maksud simbol ini ?

MasyaALLAH.. !
Terkejut sangat bile tengok kejadian yang pelik2 mcm nieh. .
mule larh terase kecil sangat diri nie sebagai manusia kat muka bumi ALLAH....
Betul ke ALLAH turunkan segala petanda pelik untuk bagi pengajaran & sedarkan manusie dekat bumi nie?
macam2 persoalan timbul bile tgk simbol yang wujud dekat gambar2 bawah nie..

Gambar nie diambil masa Earth Hour. . dlm byk2 gambar, yang nie pelik sket..
ape makne simbol dekat atas KLCC tuh ??


Klu perhatikan ikan yang besar tu pown ade simbol yg sama mcm dekat KLCC tuh. .


Gambar nie pulak diambil dekat UK...
nampak x simbol ats pasir tuh..
sama kan dgn simbol dekat atas tue ???

Macam2 andaian yang orang buat pasal simbol tuh. . ade yg ckp :

1. Ade alien yang mahu datang menyerang bumi. So dia bagi hint dulu sebelum serangan bermula.2. Tanda umur bumi kita sudah semakin tua sehingga muncul simbol-simbol yang pelik.3. Udara, air dan kesemuanya terlalu kotor sehingga menyebabkan kewujudan simbol sebegini.4. Satu jenis virus baru yang muncul dalam bentuk simbol.
Memang da sifat manusie yg suke buat andaian yg bukan2. .Kalau fikirkan balik ade kemungkinan jugak semue tuh just editing je. . erm.. ape2 pown hanya ALLAH je yg tau ape yg betul & ape yg salah. . ^,*

2 comments:

+qAsiH naDiRa+ said...

eh,saya penah bace bende ni kat beutifulnara.com..em,tak tau pa pebenda tu.tapi biar je la.ada benda yang lebih penting untuk difikir berbanding benda ni~

:)

Meera Aziz said...

sangat setuju! pape pn, kita sama2 lah berdoa agar dihindari drpd perkara2 yg buruk..amin~

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign