Pages

Cuti Study Week suda ~

Assalamualaikum and Hi . .
Aku tgh excited nie nak buat entry baru. .biase larh kan buzy giler dgn keje2 yg perlu settle sebelom balik..
Da lame x blogwalking. . Alhamdulillah sampai jugak kat umah mlm td. .
Kl pulak ujan smlm, mmg dugaan betol larh bagi aku. .
tapi takpe, yang penting aku da lari dari masalah2 kat sane. .
pkul 5 pagi baru dpt tido siapkan Flash Project utk presentation. .
tiap2 hari buat lakonan utk subjek Arab smpai xde mase langsung utk diri sendiri, no time to rest. . huh !
Oke ! make sure semue keje da settle b4 balik study week. .
Finally, dgn berkat kesabaran aku n kwn2 settle jugak semue keje. .
so that's why sekarang aku da kat umah.. hahaha. . 

Adoi ! 27hb da start final exam utk sem nie. . sekarang pown da start terbayang2 camane larh dgn pointer cgpa aku sem nie. . harap2 lebey kurang mcm last sem jugak, klu bole nak tinggi sket lagi, baru puas ati.. hee~~
oke ! make sure cuti seminggu nie kene study hard utk cover 2 -3 subjek, sebab xde gap langsung, then satu subjek just ade gap satu hari jek. .
huh ! stress aku klu macam nie. . 

Aku pn tak paham kenape sem nie banyak betol keje, assignment, test dalam satu mase. .
even last sem byk keje aku xde lah sampai stress mcm nie, tambah pulak dgn masalah laen.. adoyai !
 tapi tahap stress aku xde larh sampai sakit mental kan. . still bole pikir dgn waras oke. . ;)
Just pikir positif, tue jalan yg terbaek bagi aku. .

Senior ckp next sem lagi b'tambah buzy dgn researh report  .. betol ke ?
So nampaknye aku kene kuat dari skrg. . even kadang2 aku da give up dgn semue nie. .
oke Siti Hajar, pikir positif, nanti da grad mule larh rindu nak study balik macam skrg, same macam aku rindu nak study time Diploma dulu.. hehe rindu pulak kawan2 lame..

Oke larh nak melantak kejap, biase lah balik rumah sebulan sekali mmg excited nak makan selaloo. .
Adios Amigos ! Daa ~~~

No comments:

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign