Pages

Ujian untukku ^,-

Bile terjage dari tidur aku terus tengok hp. sambil baca message yang sampai.
Cuaca sejuk buatkan aku malas sangat nak bangun. hanya dapat baring atas katil sambil memikirkan nasib dan ujian yang datang.
adakah semua tue salah aku? adakah sebab aku yang terlalu emosi dan terlalu cepat buat keputusan yang melulu ?
tapi ... salah ke sekadar menunjukkan tentang perasaan aku yang sebenar. ?

Oh tuhan. aku memang tak sanggup lagi memikirkan bende nie tiap2 hari. 
Aku tak berani nak menyalahkan sesiape. tak berani nak menuding jari pade orang lain. mungkin semue ini datang dari kelemahan diri sendiri.

Aku terus gagahkan diri untuk bangun. tapi tak berdaye.
Tibe-tibe terase ade sesuatu mengalir dari mata. aku memang tak dapat tahan lagi.
aku biarkan air mate nie mengalir asalkan aku puas dan dapat hilangkan sedikit rase kecewa.
Mungkin ujian ini tak terlalu berat buat aku. tapi ia mengajar aku segalanya.

Aku kecewa lagi :(

Oh Tuhan. Tabahkanlah hati hambamu yang sangat lemah ini.
Kuatkan lah hatiku untuk menerima ujian darimu. walaupun hanya sebesar zarah . .
Aku perlukanmu. . . .


No comments:

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign