Pages

Mary Stayed Out All night. Abes jugak.. ~

Assalamualaikum

Aku bukan nak cakap pasal biskut mary ke. Merry christmas ke. bukan. !
Tapi pasal satu movie korea yang sweet giler2 nie hah. 'Mary Stayed Out All night'
Dah tengok tak?
Kalau peminat sejati movie korea mesti dah tengok kan. Agaknye aku yang ketinggalan zaman baru nak tengok. haha.

Semalam baru je aku habis tengok cerita nie. Dah start tengok dekat 2-3 bulan. Tapi disebabkan terlalu busy dengan assignment. test. quiz. class. Semalam baru dapat abeskan. Aku nie takde lah terlalu fanatik dengan  korea. Aku tak kenal pun name the actor ke, singer ke, ape-ape je lah. Tapi aku minat dengan cerita-cerita korea. Kalau romantik memang betul romantik abes. Lepas tue memang banyak diselitkan element2 yang baik yang boleh kite jadikan pengajaran. This is my opinion larh.

 Bagi aku movie nie memang best sebab ade diselitkan pasal kepentingan keluarga, sahabat, kerjaya, percintaan dan kehidupan. Memang perfect larh. Susunan jalan cerita pun menarik. Just yang aku tak puas hati ending die. Agak nampak tergantung sikit. Even diorang dah berbaik semula, tapi ape jadi dengan ayah Mary yang selame nie tak setuju hubungan diorang? Kawan-kawan die? Director Jung In kawen dengan sape lepas tue? So sume persoalan nie aku terpakse tinggalkan sebab cerita tue dah tamat. Tercari-cari jugak kot-kot ade part yang aku tertinggal. Tapi hampeh. Anyway aku memang enjoy layan movie nie. Sampaikan aku pun ikut menangis. So fascinating larh !

Enjoy it  - , >




Alahai comel =)


No comments:

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign