Pages

Tido dalam panggung wayang vs sakit kepala ..

Memandangkan semalam kepala aku sakit teramat sangat. Kisah semalam aku terpaksa postpone untuk hari nie.
Semalam hari jumaat. bersamaan 10 June 2011. Lepas je abes class dalam pukul 1230pm aku & the geng berpakat nak pergi tengok wayang. Seriously kitorang memang tak tau movie ape yang nak tengok. Memang decide sampai sana baru nak godek-godek movie ape yang best, then paling awal. haha. ~

2-3 hari nie aku memang tak berape sihat. Lepas batuk. seseme. demam. Timbul pulak problem laen. Sakit kepale ! memang melarat sampai 2-3 hari. Geram betol ! Tapi semalam aku gagahkan diri jugak even dalam kepala nie nampak bantal dengan katil je. Syiook giler tido. Kalau aku dah sakit kepala a.k.a migrain memang aku hilang kewarasan buat sementara. So bagi lah aku tido sampai berjam-jam pun belum tentu sakit kepala aku hilang. adoi!

Oke sambung kisah semalam. Lepas abes lunch, buat kali ke berapa ntah aku godek-godek lagi tengok movie yang best. Then kitorang decide nak tengok 'Dylan Dog : Death of night' . Kalau tak silap aku macam tu lah tajuk die. Kalau silap mintak sorie. ~

Time mule-mule agak seram jugak. Tapi sampai je kemuncak aku rase cerita nie macam dah melampau jugak lah kan. Lebih kurang vampires pun ade jugak. Time tuh aku mengantok + sakit kepale. Pejam mate kejap je terus terlelap. haha. Seumur hidup aku tengok wayang tak pernah lagi terlelap dalam panggung even cerita tu bosan teramat lah sangat. Mungkin bagi orang laen bende nie familiar. But bagi aku agak janggal lah kan. Then terus aku tak paham jalan cerita die.Lepas tu mule lah tergedik-gedik tanye member. haha~ Agak rugi duit tiket aku time tuh. -_-



Macam biase. Gambar memang takde kene mengene langsung dengan entry. Pic nie di capture time aku tengah bosan dalam class lecture TQM . Then yang penting all of this is mine.  Harap maklum =)

Daa`



No comments:

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign