Pages

Cebisan kata di sebalik perasaan.

Sejak dua menjak tiga menjak nie tangan aku dah penat nak taip entry. Kalau online pun blog lah website last yang aku akan bukak. Percaya tak ? Kenapa ye? Ke aku dah bosan dengan blog? atau aku dah takde cerita yang perlu diluahkan ? Sebenarnya setiap hari mesti ada cerita baru, mungkin terlalu private dan tak perlu nak diceritakan di sini. Betol ke tak betol? Oke ke tak oke? Ahh ape-ape je lah, yang penting aku happy dengan life aku sekarang.  Aku masih dikelilingi orang-orang yang aku sayang. Aku tak mahu kehilangan mereka. Mereka lah orang yang membuatkan hari-hari aku bahagia. Sedikit pun hati yang terguris aku tak pernah amek peduli sebab aku sayang mereka ;)

Tomorrow ? I'm waiting for tomorrow. hee. Hope plan yang dirancang menjadi lah ye. Sekarang masa untuk chenta. Really miss him now. Entry baru pasti akan menyusul nanti, Just cepat atau lambat je ;)

 : Sentiasa mendoakan kebahagiaan untuk diri sendiri dan orang lain itulah yang terbaik ;)

No comments:

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign