Pages

Giveaway [sitiatikah.com] Bulan Ramadhan

Time blogwalking tadi, tibe-tibe ternampak satu GA. so dengan penuh excited nye aku nak join GA dari Siti Atikah . 

Nie lah hadiah yang bakal dimenangi :

RM 260 (RM 100 + RM 50 + RM 50 + RM30 + RM 20 + RM 10)
Domain + Hosting
Topup RM 20
Kad Raya
Keychain Singapore
Keychain Sarawak
1 CD Trust Port Total Protection edition 2011

Sangat lah menarik bukan .?

Tarik tutup, 20 August 2011 
Menggunakan random.org untuk mencari pemenang

Sponsor :

Hamba Allah

Oke done :D




4 comments:

Anonymous said...

goodluck2..kalau dapat domain+hosting mmg puasa hati ;)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

gudluck ye dear:)

S.i.t.i H.a.j.a.r said...

@::ini belog saya . cinta hati saya::heee. tq dear ;)

S.i.t.i H.a.j.a.r said...

@KimiCnoLwah.. yeke.. doakan lah sye ye.. ;)

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign