Pages

Menang Giveaway : 440 no bertuah

Selamat pagi dunia . :D
Mulekan hari anda dengan sahur ye . Ni lepas sahur dah tak tau nak buat ape . Sebab nak elakkan tertido, blogwalking lah keje yang agak baik buat masa sekarang sambil-sambil nak bagi tahu yang aku menang Giveaway tau dalam Mega Giveaway -Cik Yana dan Cik Putih

Dari 818 peserta, cuma 65 dipilih melalui random . Agak gigih aku mencari.
 Tak sangka bertuah jugak no 440 .


Semua hadiah yang awesome. Betul-betul puas hati . Dan aku dapat momo clctn . Tapi sebenarnya aku pun tak tau momo tue ape . haha. Biase lah kan agak ketinggalan zaman . Mane tau bende2 nie.. Ade sape-sape yang tahu tak ? 

Ape-ape pun TQ Cik Yana dan Cik Putih.. Dah macam kembar aku tengok diorang nie ;)



3 comments:

LyNn AnaLya said...

tahniah awak ;)

feza said...

wah.rezeki tu. feza pn tak tahu momo tu apa.erk.

anamizu said...

wahh tahniah!! :)

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign