Pages

Suke ke blog nie ?

Sebenarnye agak berat aku nak menaip entry kali nie . Bace title atas pun korang dah menyampah kan ? harap takde lah ye.  heee ;) Tapi ape pun aku gigihkan jugak menaip sekadar yang mampu .


Ade sorang adik manis nie tanya aku kat shoutbox, mane button like ? button like ape? alaaa.... button like FB tue .... tau kan . tau kan.. sebenarnye sebelum nie dah ade sorang blogger boy tanye bende yang same, tapi aku just abaikan . Alah . aku nie bukan nye femes macam blogger2 lain tue . Takde maknenye nak like2 nie . 

Tibe-tibe semalam ade lagi yang bertanya, akhirnya aku tekad nak buat entry nie . Oke lah straigth to the point . Sebenarnye aku memang dah buat button like kat sidebar tue sebelum nie, tapi disebabkan kurangye confident bak kate orang, tak sampai sehari aku terus je delete . Yelah kan, ade ke orang nak like blog nie ? Ade ke orang suke blog nie? so aku dengan rase rendah diri nye terus delete button tue . Macam aku cakap tadi, aku nie bukanlah blogger femes . Menaip ikut suka je . Aku hanyalah sorang blogger yang hanya menaip bila rase perlu, bile ade mood, and bile ade bende yang aku nak cerita . Senang cerita semua tentang personal dan nak kongsi dengan semua orang yang bace . Ade ke orang nak like blog nie ? Memang tidak lah kan. . hee...

So, atas permintaan kawan-kawan, aku letak balik button like tue . Suke atau tidak? bolos saje dinding itu. . ! Kite mane boleh paksa orang suka pada kita kan . So same lah konsep macam situasi sekarang nie . Suke atau tak blog nie ? Terpulang pada diri masing-masing . Tepuk dada, tanya nak makan apa berbuke nanti . hee...

Chill dear   !!!     :D 



3 comments:

anamizu said...

cik ana like blog ni..
kiut sgt! hehe


*petang ni segmen kad raya tamat.
tggu result die k :)

OmmaWany said...

dulu wani terfikir guk nk wt...p kn wani pn bwu je kt dunia blogger ni...x femes pn. wt entri pn ikut sedap mulut je...hehehe...akhirnye x wt...:)

Unknown said...

saya plak terikut2 ngan org, taruk mcm2 dlm blog, letak like button lah, share lah, tweet lah..last2 kener tegur ngan otai blogger..terus buang mana yg useless tue...heheee

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign