Pages

Minggu yang penuh cabaran

Kadang-kadang aku menyalahkan takdir,
kenapa dugaan itu datang pada waktu aku tak bersedia ?
kenapa semua dugaan itu datang dalam waktu yang sama ?
walaupun aku tahu menyalahkan takdir bukan jalan terbaek .

Aku dah mule nak mengeluh panjang bila mana aku terpaksa terima kenyataan aku akan berhadapan dengan minggu-minggu yang akan datang , minggu yang penuh cabaran ..
bergelar seorang pelajar Ijazah Sarjana Muda Sains Pentadbiran sangat mencabar bagi aku,
sangat mencabar !

aku punya jadual yang sangat padat , masa yang sangat suntuk ,
semua ni selalu buat aku selalu berfikir , berfikir, dan berfikir .......
boleh ke aku harungi semua nie ? boleh ke aku dapat keputusan cemerlang macam semester lepas ?

YA ALLAH ..
aku mohon kepadamu untuk memudahkan segala urusanku ,
berilah aku kekuatan untuk harungi dugaan dari-MU walau sekecil zarah sekalipun.
AMIN ....




1 comment:

SyuraLatif said...

tak ada apa yang senang dalam dunia ni

dah kerja nanti lagi teruk taw =)

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign