Pages

Tertarik mencuba VCO

Dah lama aku tertarik nak guna produk VCO nie .. tambah pulak banyak sangat komen positif yang aku dah baca sebelum ni . tapi tak tahu kenapa masa awal-awal semester dulu aku tak terfikir langsung nak beli produk ni . yelah kan time awal2 dulu duit pun tengah penuh dan berlambak-lambak dalam bank tu. haha oppss .. tapi sekarang ni paham-paham lah bila terlalu banyak sangat bende yang nak kena bayar . sayang tahu tak nak keluarkan sepuluh hengget dari purse . terharu dan sedih .. sob. sob . tapi bab makan laen ceritalah . mak kata kalau nak makan jangan kedekut duit . sebab tu kalau aku rasa nak makan itu ini aku beli je . 

Tapi aku memang dah tertarik menarik kau memang daa bommm lah dengan produk VCO nie. semua orang ada problem kan . then ramai yang dah cuba . tak perlu kot aku explain kebaikan produk nie, maybe ramai jugak yang dah tahu . pikir punye pikir aku tekad jugak nak beli. sape yang tak nak cantek kan . habaq maii ..

 

tadi aku dah pun mesej salah sorang agent produk nie .  die pun baru jugak pakai produk tu, tapi dah jadi agent. bets tau .. tue pun aku dapat tahu lepas baca blog die dari FB nie . kire aku nie salah sorang peminat blog die lah katakan . but until now tak dapat ape2 reply dari die lagi.. 

Tengah menunggu -_-

2 comments:

Anonymous said...

Insyallah dgn izin Allah mudah mudahan produk ini mendatangkan kebaikan kpd awk ye. akk pun dah jatuh hati dgn produk ni sgt berpuas hati. mak akk pun suke, bagus tuk mereka yg ada kencing manis dan darah tinggi. Alhamdulillah, kami sekeluarga serasi dgn produk ni. (^^,)

S.i.t.i H.a.j.a.r said...

@JGinsyaALLAH kak.. sya bru nak try produk nie.. harap berkesan ;)

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign