Pages

Kau buat tidurku tak lena sepanjang malam

Ceh !  tajuk atas tu memang tak boleh GEDEBBOOOOMMMM lagi ke? haha.

Malam tadi aku sanggup berjaga sampai pukul 3 pagi semata-mata nak tengok diorang berdua nie tahu .
ape kes lah ... !


Kenapa lah korang nie sweet sangat macam lolipop . jangan lah buat aku jeles macam nie .
hari nie dengan muka tak malunya aku nak bagi tahu, aku bangun pukul 11 pagi oke .
ape ke jadahnya anak dara bangun lewat. !
relex lah, hari nie cuti kan, so manfaatkannye dengan sebaek mungkin. tak gitu ?


Oke, let me sharing here,dua korean actors yang atas tu sebenarnye dari movie 'My Princess'.
those yang hantu movie korea confirm dah tengok movie nie. 
and disebabkan movie yang sweet and sour ni tidur aku tak lena malam tadi sampai terlajak tidur hari nie. 

STOP !



3 comments:

Hans Hanis said...

wah
memang fanatik habis nih
hahahaha

S.i.t.i H.a.j.a.r said...

haha... dah minat ape pun sanggup kan :)

Syukri Mohtar said...

best drama ni :)

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign