Pages

Seminggu je lagi. masa cemburu .. -_-

Wahh.. wah ... sampai juling-juling bijik mata nie lepas tengok dashboard dah berubah . haha. dah hampir seminggu tak bukak-bukak blog nie . biasalah kan bila datang je sifat malas dan bongkak terus pandang blog sebelah mata je . bila dah rindu mule lah terkapai-kapai nak cari balik . Eh jangan tak percaya tau, dengan blog pun aku boleh rindu tahu . tambah pulak bila hati tengah sedih , happy, suka, tak suka, benci , geram . Mule lah cari blog nak luahkan perasaan . sile lah percaya bulat-bulat . hee ;)

Macam mane dengan raya ? raya tahun nie aku memang sangat-sangat bersederhana . segala bende nak sederhana . mungkin itu lebih baek kan, daripada bongkak, sombong dengan orang lain sebab nak bermegah-megah dengan apa yang kita ada, apa yang kita dapat . Duit raya ???? haha memang tak payah tanya lah . sape tanya cepat-cepat aku tumbuk laju-laju . ha ade berani ? hee . kalau dah nama pun umur dah meningkat jangan haraplah nak kumpul duit raya beratus beriban macam kecik-kecik dulu . kalau dulu siap cari botol kosong besar punye semata-mata nak simpan duit raya . tapi sekarang buat muka simpati hampir nak meleleh air hidung depan orang pun tetap tak dapat jugak . susah hati macam nie . T_T

Kalau dapat cuti dekat rumah macam nie tiap-tiap masa kan best . Tinggal seminggu je lagi aku nak bersuka ria kat rumah nie . sabtu depan dah balik kampus . Sob. Sob... sedih nye .. sayu hati nak tinggal rumah . Kadang-kadang kan aku rasa macam semalam baru je aku sampai rumah nak mula start cuti macam bulan 6 dulu lepas habes intersession... tuhan je tahu betapa happy nye aku dapat cuti balik rumah hampir 3 bulan . tapi masa memang cemburu kat aku kan . ? tengok-tengok minggu depan nak kene balik melaka dah . sedih ! tersentap hati nie tahu !!! 

Boleh tak nak putar jam balik ? nak tukar kalendar bulan 6 dulu . lepas tue tak nak tukar-tukar dah . boleh tak ? aku tak ready nak masuk class, tak ready nak terima kenyataan lepas nie aku sebok dengan assignment, quiz, test memanjang ...     TAK NAK !!!!!!!!!!!!!!!



Sile lah tatap sampai juling . Aku memang sayang diorang dari sekolah lagi ... BFF ;)

2 comments:

Baiz Mamat said...

minggu ni dah strt study ek..selamat study..

raziellia said...

sama la.. kejap ja dah nak kena balik pahang.. sob sob

!♥Kisah Honey Dalia♥! Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign